Společnost JERUS a.s. působí na trhu již od roku 2002. Sídlo společnosti je v Samcově ulici 1177/1 na Praze 1, PSČ 110 00, kde má společnost kanceláře. Provozovna společnosti je umístěna v Areálu ZEZAN na Chebské ulici 355/49 v Karlových Varech - Dvorech, PSČ 360 06. Společnost vlastní několik dalších areálů, které spravuje. Areálu DVORANA na Chebské ulici 73/48, 80/52 a 394/44 v Karlových Varech - Dvorech, PSČ 360 06. Dále areál ŽIŽKOVA na Žižkově ulici číslo 731 v Ústí nad Labem, PSČ 400 01.
Předmět podnikání
- Spediční služby
- Prodej armatur
- Prodej potrubí
- Služby v oblasti odpadového hospodářství
- Poradenství v oblasti energetiky
- Pronájem nemovitostí
- Globální poradenství pro firmy v oblastech strategického řízení zdrojů, procesů, lidských zdrojů a kapitálu
ČSN EN ISO 9001:2001
Pomáháme v rozvoji začínajících podnikatelů, nabízíme prostory k pronájmu s nejvyšší podporou. Společnost také zavedla systém managementu jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001 (zobrazit certifikát), a proto Vám garantujeme i nejvyšší kvalitu služeb.
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl B., vložka 7762
Historie
Stručná historie a součastnost společnosti:
2002 | založení společnosti |
---|---|
2007 | přesun pobočky do vlastních prostor v Areálu ZEZAN |
2007 | dostaven areál HALDA Pardubice |
2009 | dostaven Areál ZEZAN, Karlovy Vary |
2009 | dostaveny byty a kanceláře Samcova, Praha 1 |
2009 | přesun sídla firmy do vlastních prostor kanceláří Samcova, Praha 1 |
2013 | dostavena hala 5 v Areálu ASTRA, Ústí nad Labem |
2013 | dostaven Hotel DVORANA ****, Karlovy Vary |
2015 | dostaven Areál DVORANA, Karlovy Vary |
2018 | dostaven Areál JEZÍRKO, Karlovy Vary |
2019 | dostavena budova 1 Areál ASTRA, Ústí nad Labem |
2020 | dostavena budova 3 a 4 Areál ASTRA, Ústí nad Labem |
2023 | dostavena budova 2 Areál ASTRA, Ústí nad Labem |
Doposud realizované projekty
Společnost JERUS a.s. působí na českém trhu již od roku 2002. Klíčovými předměty podnikání společnosti je především zprostředkování obchodu, spediční služby, poskytování technických služeb a realitní činnost.
V roce 2002 byla zahájena výstavba inženýrských sítí v lokalitě HALDA Pardubice. Kompletní zasíťování a prodej pozemků byl dokončen v roce 2007.
V roce 2005 byla zahájena rekonstrukce první budovy v areálu ZEZAN v Karlových Varech. Tato budova byla dostavena v roce 2007. S dostavbou této budovy se kanceláře pobočky firmy JERUS a.s. v Karlových Varech přesunuly z pronajímaných prostor do vlastních prostor v areálu ZEZAN. Tato budova je využívána jako kancelářské prostory pronajímané malým a středně velkým firmám. Dále se pokračovalo v rekonstrukci celého areálu a to budovou č.3, která byla dokončena v roce 2007 a sloužící též jako kancelářské prostory a drobné prodejny. V roce 2008 byla dokončena budova č.4 která je využita pro drobné prodejny. Budova č.2 byla dokončena v roce 2009 a slouží jako rehabilitační, zdravotní středisko a fitness club. Dále byly dostaveny v roce 2009 dvě další části parkovacích ploch v areálu.
V roce 2007 byla zahájena výstavba 3 luxusních bytů a kanceláří v Praze 1. Tato výstavba byla dokončena v roce 2009. Sídlo firmy se v roce 2009 přesunulo z pronajatých prostor do těchto vlasních prostor.
V roce 2008 byla zahájena revitalizace areálu Dvorana. Oprava tohoto celého rozsáhlého areálu probíhala celkem 6 let. V roce 2015 byl celý areál opraven a kompletně celý uveden do provozu. Revitalizace areálu byla spolufinancována za pomoci MPO a dotací EU.
Podnikatelský inkubátor Karlovy Vary - Dvory (DVORANA) je vědeckotechnickým parkem, který je od roku 2016 členem SVTP ČR, z.s. a je akreditovaným PI.
V roce 2021 firma JERUS a.s. začala poskytovat Poradenskou činnost a služby zaměřené na zvýšení intenzity inovačních aktivit, zejména na realizaci nových technologií a konkurenceschopných výrobků a služeb v rámci projektu „Rozšíření služeb v podnikatelském inkubátoru DVORANA“ spolufinancovaném Evropskou Unií.
V rámci daného projektu nabízíme tyto služby: strategické řízení a management inovací, strategické poradenství při vstupu na nové trhy, navazování a rozvíjení výzkumné spolupráce, přístup ke kapitálu, rozvoj řízení procesů ve firmě, vedení zaměstnanců, obchodní a marketingové strategie. Ceny uvedených služeb, které budou aplikovány v daném roce jsou v rozmezí 790 – 1500,- Kč za hodinu. Maximální počet hodin poskytovaných služeb pro jednoho konečného příjemce je v tomto projektu 422 hodin. Platba za celkovou cenu poskytnutých služeb (zahrnující pouze způsobilé výdaje definované výzvou) je v poměru 75% : 25% (75% z prokázaných způsobilých výdajů ponese zprostředkovatel a 25 % konečný příjemce – MSP). Maximální výše dotace na jednoho konečného příjemce ve výši 250 tis. Kč. Seznam ostatních příjemců podpory (zprostředkovatelů) v rámci programu Služby Infrastruktury aktivity a) dle Výzvy: VI. Výzva - VTP Brno, a.s., VIII. Výzva - InnoCrystal s.r.o.